31 augustus 2023

Hebben jullie dat al gedaan?

Zo fijn om 's ochtends voordat ik ga werken nog even in mijn schuur te zitten met een kop thee. Ik lees wat, ik schrijf wat, ik bid wat...


Het waren weer twee heel leuke gezinnen, waarvan ik er één al kende! Ik was nog maar net begonnen met de opleiding of een vrouw, die nog maar net zwanger was, kwam naar me toe en vroeg of ik bij haar wilde kramen. En nu was het zover! Het was fijn!
In het andere gezin heb ik op de laatste dag met de 3-jarige koekjes gebakken. Dat blijft toch ook altijd leuk! Zul je net zien dat de weegschaal het begeeft. Maar 'papa' ging gauw een nieuwe halen.


En na een lange dag zag ik een mooie volle maan aan de lucht. Je krijgt 'm nooit zo mooi op de foto als in het echt.


Gisteren was m'n eerste vrije dag, ik liep met Philip langs het water. Dat deed me goed.


Er is zoveel om over na te denken. De buitenlucht doet soms wonderen! Ineens lukt het dan om alles een beetje los te laten en te ontspannen en te genieten.


Ik liep de steiger op en maakte een foto tussen de twee houten palen.


Dit vond ik wel een mooi plaatje. Het ging me eigenlijk om die meeuw.


Dus die vergrootte ik even uit.


De komende twee weken moet ik flink gaan leren, want er komt weer een toets aan!

En... het is alweer september! Ik houd er wel van. Misschien lukt het nog om ergens bramen te plukken. Hebben jullie dat al gedaan?

🙋









2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heerlijk die Rotterdamse foto's en wat moet jij de ideale kraamhulp zijn zeg! Fijne berichtje weer! Liefs C.

marijke zei

Ik start dagelijks mijn dag met bijbel en koffie. En dat vind ik meestal heel fijn om te doen. Is toch iets wat je de dag door mee neemt.

Leuke foto's! Wat gezellig om samen koekjes te bakken. Onze dochter (nu 26 jaar) weet nog dat ze met de kraamverzorgster bij de geboorte van haar zusje iets van strijkkralen heeft gemaakt. Zoiets is zo leuk en blijft hangen.

Ja, ik ga ook gauw naar buiten, ik knap daar ook erg van op als ik een vol hoofd heb. (en de straat nu ook want die ga ik vegen ;-)

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.