3 augustus 2023

Wacht, ik zoom in...

Vandaag gingen we op tijd uit bed en naar mijn ouders. Ze waren niet in hun eigen huisje, maar in het huis van de zwager van mijn zusje. Ze wonen op de dijk. Prachtig om zo langs de rivier te wonen!


En de andere kant.


Maar nu gauw naar binnen! Dit is het uitzicht vanuit de keuken. Het was niet zulk mooi weer, dus konden we niet buiten zitten.


Dat was niet erg, want binnen was het net zo gezellig! We hebben heel wat afgekletst.


En toen was het tijd om weer naar huis te gaan. Mijn moeder ging nog eten rond brengen en mijn vader ging mee. Een soort 'tafeltje-dek-je'.
Dag dag! Zien jullie m'n moeder nog zwaaien?


Wacht, ik zoom in...


Fijne dag allemaal!
🙋


Van 6 juli - 6 augustus elke dag een blogje





1 opmerking:

Aritha Vermeulen zei

Dag, dag! Wat een gezelligheid.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.