24 augustus 2023

Van de steiger springen

Geen oproep vannacht, wel steeds wakker geworden. Vanochtend werd ik naar een gezin gestuurd. Zo leuk om met de 'grote' zussen fruit klaar te maken en de badkamer schoon te maken. Ik heb ze allebei met een nat doekje in bad gezet, ik had het niet schoner kunnen krijgen!


Tijdens m'n werk belde de planning of ik nog even naar een ander gezin kon. Ja, dat kon ik deze keer zeker. Het was fijn, mensen zijn vaak ook gewoon heel lief en dankbaar! Ik was tegen 20.00 uur thuis, bakte gauw een visje, want m'n maag rammelde! En nee, niet dat visje wat ik gister op het strand zag liggen!


Nog even wat kletsen met deze meid en die meid èn waar ik zin in had: nog even gauw een blogje. En nu slapen, want morgen sta ik om 8.00 uur weer op de stoep!


Nog wel een vervelend nieuwsberichtje gelezen. We mogen niet meer zwemmen in ons meertje waar we de winter door willen zwemmen. Op zoek naar iets anders...misschien toch van de steiger in de Maas springen, al heeft dat niet mijn voorkeur.


(Foto's zijn van Pinterest)



2 opmerkingen:

Andrea zei

Leuk Lieneke! Benieuw waar je gaat zwemmen:-)

Aritha V. zei

Jammer, jammer. Misschien een ander veilig plekje?

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.