13 augustus 2023

Domme fouten

Vandaag gingen we eerst 4 uurtjes naar het ene gezin en daarna deden we nog een opstartje ergens anders. Dit adresje hebben we morgen niet meer, omdat de mevrouw geen Nederlands kan. Een kraamverzorgende die haar taal wel kan, gaat er de rest van de kraamtijd naar toe. Dat is natuurlijk superfijn voor de kraamvrouw!

Soms maak ik domme fouten hoor. Ik tilde van de week twee keer een vol badje met water op en zette het in het grote bad ernaast om het daar leeg te gooien. En 's avonds vond ik het maar vreemd dat ik last van mijn buik had... Zoiets doe je dan ook maar één, of in mijn geval twee keer en nooit meer! Toch ook een goed teken dat ik er gewoon helemaal niet meer aan denk dat ik morgen 6 weken geleden geopereerd ben. Toch maar weer gewoon met die baby op schoot gaan zitten dan.

Pinterest

En dat is dan de zondag. Na het douchen zat ik nog even in de tuin te kletsen, toen ging ik op het tuinbankje liggen en ben in slaap gevallen. Toch nog een beetje een rustdag!
Straks komt R nog een potje yathzee doen, gezellig!

🙋


1 opmerking:

marijke zei

Fijn dat je herstel zo goed gaat na de galblaasoperatie, maar ook goed om er nog rekening mee te houden. Ik snap dat je snel dingen doet die zo gebruikelijk zijn voor je.

Hoe is het voor jou dat de zondag zo anders is dan voorheen? Zelf werk ik al sinds 1990 om de week op zondag, dus je zou denken dat ik daar inmiddels wel aan gewend ben. Maar ik geniet nog steeds ontzettend van een vrije zondag/rustdag.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.