10 augustus 2023

Te groot om te drogen

Mar is vanavond een hele poos bezig geweest met deze opname (⬅️klikken!)
Lukt het om te luisteren? Ik ben benieuwd! Anders moet ik het eens op de laptop proberen.

Gisteravond keek ik een 'slow-living-filmpje' af en zag ik die heerlijke appeltaart. Het was weliswaar een herfstfilmpje, maar dat maakt me niet uit. Hier begint het mee. Ik ben benieuwd wanneer de appeltaart hier in de oven staat!

(appeltaartfilmpje) ⬅️klik hier!

Ik heb vandaag gewerkt en ook al heb ik niet superveel gedaan, ik ben behoorlijk moe. Je bent toch de hele dag bij vreemde mensen thuis, je bent met een klein, kwetsbaar hummeltje bezig, je werkt samen met een collega die je niet kent...het vergt een ander soort energie dan die ik normaal gebruik en dat voel ik. Dus had ik ineens geen bloginspiratie meer en dacht ik, nou dat was het dan! Tot Mar met dat leuke zangstukje kwam, dat vind ik wel leuk om jullie te laten horen. Elke keer opnieuw opnemen en een nieuwe stem toevoegen...anderhalf uur duurde het geloof ik.

De zonnebloemen zijn uit de tuin gehaald. Ze knikten en knakten en het ging niet meer. Ik maakte deze foto gisteravond in het donker. Hij ligt op het trappetje. Jammer dat hij te groot is om te drogen.


Een zonnebloemgroet van mij!
Slaap lekker allemaal!



2 opmerkingen:

Marleen zei

Wauw, wat gaaf, dat lied! Ze kan prachtig zingen, net als jij!
Fijne werkdag!

Aritha Vermeulen zei

Je kunt de grote zonnebloemen toch ook drogen. Gewoon op z'n kop hangen op je zolder of in de schuur of waar dan ook. Heb je lekker zaadjes voor de eekhoorntjes als je nog eens naar de Veluwe gaat :-) Ste dat K. nog een keer iets wil verbouwen...

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.