2 september 2023

Hij weet van geen ophouden

De tuin zit vol met spinnen en webben. Drie grote webben zag ik schitteren in het licht.


Overdag vind ik dat prima, maar net liep ik even door de tuin naar m'n schuur en ik voel me bijna gevangen in zo'n web! Het enige wat ik dacht, waar zou die spin nu zitten?! Misschien was het deze wel die ik vanmiddag zag.


Gelukkig zijn er niet alleen maar spinnen in de tuin! Deze Fuchsia vinden K en ik een beetje overdrijven. Een poosje terug zetten we hem in de aarde bij de andere planten en hij weet van geen ophouden meer!


En ook een andere groene bladplant, waarvan we dachten dat er niet meer zou komen dan alleen maar groen blad, heeft de bloeismaak te pakken. Ze zijn nog niet helemaal uit, ik ben benieuwd!


Er zitten genoeg knoppen aan! Er is lekker een buitje overheen gevallen.


Dat was de buitenkunst!
Binnen ligt ook een kunstwerk te wachten op de laatste schilderstreken. Daar heb je geduld voor nodig en dat hebben ze hier. M, Mar en L zijn er alledrie mee bezig (geweest, alle drie een andere). Leuk hoor, weer eens wat anders!


En nu naar bed!
🙋


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.