29 september 2022

Thursday - Struggles - Friendships

Pinterest

Mensen komen op je pad,
je trekt met elkaar op
je wegen scheiden
je ontmoet weer nieuwe mensen.
Sommige mensen mis je
 Je zoekt een manier op om met elkaar op te trekken
en elkaar niet helemaal uit het oog te verliezen.

Pinterest

Vriendschappen
Wat kun je het druk hebben met je gezin
Je komt amper toe aan je eigen ouders
en familie
Om wie geef ik echt?
en hoe laat ik dat merken?

En de mensen om wie ik niet echt geef dan?

Hier ga ik deze herfst mee aan de slag!
Ik begin met het opschrijven van namen
namen van vrouwen om wie ik geef
En ga regelmatig voor ze te bidden.
Ik geloof dat het daarmee begint!

Pinterest

En misschien pak ik dan op een dag ook m'n verfspullen
En verf ik gewoon een mooie tekening
Zoals H (12) dat deze week deed
voor iemand om wie zij veel geeft



1 opmerking:

Aritha Vermeulen zei

Prachtige tekening van H. Dat kan ze goed zeg. En mooi initiatief, dat van de namen opschrijven.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.