5 september 2022

Homemaking-Monday- Gauw gauw

Voor het eerst na lange tijd ging het huishouden vandaag als een trein. Er zijn dagen dat het allemaal zo traag gaat, dan laat ik er elke keer wat tussen komen en ben ik laat in de middag pas klaar. Maar nu had ik maar tot 11.00 uur de tijd. S zou 12.00 uur uit zijn en ik wilde nog een uur ergens anders aan werken.
Als eerste was de badkamer aan de beurt. Een hele wasmand vol grijnsde me aan en daagde me uit. Ik liet me niet gek maken en vond een half uur strijken voor vandaag genoeg. De rest kan wachten of door iemand anders gedaan worden.


Deze plek moet er anders uit gaan zien vandaag!



En dat is gelukt! De kop is van de wasmand en de badkamer blinkt weer!


Het hele huis stofzuigen en beneden even dweilen


En verder zorgen dat het weer netjes is. Waarom liggen er toch overal schoenen, terwijl iedereen een eigen schoenenbak heeft? En wat ligt er nou toch allemaal weer op de bank? Daar zijn de boodschappen, ook maar gelijk even gauw opruimen.
En dan is het 10.30 en vind ik het leuk geweest. Ik zet een bakje koffie, zit even gezellig beneden en ga om 11.00 uur met m'n volgende klus verder.

1 opmerking:

Aritha Vermeulen zei

O wat een boel wasgoed had jij zeg. Zo'n voor en na foto van een kamer is echt leuk. Heb jij nachtstroom? Ik bedoel, was je de was wel eens in de avond? Ik probeerde het maar vond het niet zo geslaagd. Wel voor een kort wasje maar niet voor anderhalf uur.

Ik vond het weer gezellig om bij jou te buurten, Lieneke. En reageerde terug op jouw reactie bij mij.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.