2 augustus 2020

De tijd was maar kort

Vanochtend om 6.30 is K. overleden.
Het is uiteindelijk nog zo snel gegaan.
Vandaag ging ik nog even kijken.
Zo vreemd om haar zo stil te zien liggen,
hier haar stem nooit meer te horen,
haar lach, haar niet meer in de ogen kunnen kijken...
 
Hier houd haar dochter van 12 haar hand vast.


Ik ben zo dankbaar dat ze m'n vriendin werd de laatste jaren!
We lazen met een klein groepje de Bijbel en praatten erover.
We kwamen elkaar regelmatig tegen als we onze hond uitlieten,
We konden met elkaar sparren over de opvoeding.
We skeelerden samen een eind.
We gingen uit eten met nog een andere vriendin.
We dronken koffie in het Ikazia-ziekenhuis


We liepen samen de kerstroute met de kids.
Verjaardagen vierden we met elkaar.
En ik deed ooit een poging om haar te leren haken!
Het was altijd gezellig,
haar lach was aanstekelijk
en ze kon zo genieten van mooie, ook kleine, dingen


De tijd was maar kort
maar dat wisten we toen niet.
Maar de tijd die we hebben gehad,
daar ben ik God zo dankbaar voor!
Lieve K., ik zal je nooit vergeten!

4 opmerkingen:

Lisanne van Dijk zei

Wat mooi!

www.annderverhaal.nl zei

Gecondoleerd met dir verlies Lieneke. Wat mooi dat je in dankbaarheid mag terug zien op een kostbaar contact. Dat Hij je maar mag troosten in het gemis.

Marleen zei

Oefff, mooi inderdaad maar ook heftig. Sterkte!

marijke zei

Gods nabijheid toegewenst voor jou in het verlies van je vriendin.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.