15 september 2022

Thursday - Farm - Struggles

We zijn ziek, S en ik.
niet héél erg,
maar wel zo dat het vooral bankhangen is overdag.
Om het een beetje leuk te maken
keken we gisteren samen een film.
Ik heb er met verbazing naar gekeken.
Dat komt denk ik omdat ik een stadse ben.
Als het over struggles gaat,
dan weten deze mensen daar over mee te praten.
Maar hoe prachtig is het hoe ze inzicht krijgen
en de problemen op een natuurlijke manier bestrijden.
Hier is de trailer, dan zie je al een beetje hoe het gaat.


Je kunt de film op Netflix kijken

Het is gewoon prachtig om de natuur te zien,
al die dieren,
wat zijn ze mooi gemaakt!
Maar ook, wat kan het er wreed aan toe gaan!

Misschien heb je dit ook even nodig.
Gewoon een mooie film kijken.
Ik kijk bijna nooit,
maar probeer toch af en toe iets leuks te vinden.
Het inspireert me altijd wel een beetje
en ik leer er ook van.


2 opmerkingen:

marijke zei

Beterschap voor jou en S!

groeten van Marijke

Aritha V. zei

Van harte beterschap. Ik houd wel van zulke video's hoor. En dan samen. Wat leuk.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.