2 juli 2020

Een leuk winkelwagentje in de Maas

Oeioeioei, dat voelt niet helemaal goed.
Na bijna 2 maanden niet hardgelopen te hebben, begon ik vanochtend weer met een rondje van 5 km. Rond de 3,5 km voelde ik wel een zeurende pijn in m'n bovenbenen, maar kom op...die 5 lukte heus wel. En ja, dat lukte ook. Maar als ik nu even op de bank heb gezeten, kan ik haast niet lopen! Beetje overdreven, maar oei...pijnlijk. Volgende keer iets beter naar m'n lichaam luisteren.

Ik kwam een leuk bootje tegen...😬



En een 'leuk winkelwagentje in de Maas'...


Natuurlijk helemaal niet leuk! Ik kon 'm er ook niet uithalen, dus hij ligt daar nog steeds denk ik.

Wat wel grappig was, was deze hond!
Lekker in een plas liggen terwijl z'n baasje aan het kletsen was!


In deze tijd hebben we heel wat verjaardagen gevierd. M werd 20, A werd 14, L werd 16!
Ergens in juni gingen we met m'n ouders en zusjes en hun kinderen naar de Biesbosch en hebben we daar alle verjaardagen die in corona-tijd vielen gevierd! Lekker buiten, pannenkoeken meegenomen en natuurlijk een taartje.
Daar heb ik allemaal geen foto's van, wel van een paar mooie paddenstoelen:)



Zie je de andere kopjes hun best doen om boven de houtsnippers uit te komen? Het gaat ze vast en zeker lukken!


Tot slot een klein, mooi, Engels citaatje uit het boekje 'The believers' daily renewel' van Andrew Murray. Daarna ga ik gauw naar m'n dochter die aan het werk is als gastouder, even iets drinken. Na de zomer neem ik dit baantje van haar over, dus leuk om al een beetje vertrouwd te raken met de kids.
Seek to be a person of God! Let God, in the morning watch and throughout the day, be everything to you. Devote your life to one thing: to bring men to God and God to men so that in His church and in the world God may have His rightful place.

1 opmerking:

Aritha zei

Apart he, dat er al paddenstoelen zijn. Komt vast door de regen.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.