28 juli 2020

Make hospitality your prayer.

Wat was ik vanochtend blij toen ik beneden kwam en alles zo lekker opgeruimd en schoon was! Ik kon na het ontbijt en de boodschappen gewoon nog even lekker gaan lezen.


Rond lunchtijd vertrokken we naar het tuintje, waar ik een afspraak had met een goede vriendin. Wat is het goed om tijd met elkaar door te brengen! Het deed me echt goed.


In het tuinhuisje hangen deze mooie woorden. We kwamen er niet helemaal uit wat ze betekende, dus dat heb ik even nagevraagd.
Het is Psalm 127:1
'Als de HEERE het huis niet bouwt, tevergeefs zwoegen zijn bouwers eraan.' 


Na een heerlijke middag moesten ze ons helaas weer verlaten. Iets met boodschappen doen enzo...
Dag mooie, lieve mensen!!


En terwijl we aan het kletsen waren, viel mijn oog steeds op die rozen die ik door de stoel zag. Is het geen plaatje?!


Love of beauty is taste. The creation of beauty is art.
(Ralph Waldo Emerson)

CITAAT

Ik vond nog een mooi citaat van Elizabeth Fozz in het boek 'The Lifegiving table' van Sally Clarkson.

'Make hospitality your prayer. Seek to comfort and to serve. Look for ways to lighten someone else's load. In every guest, no matter how cranky, no matter how demanding, see Christ. Open your heart wide; risk allowing people to see your weakness. For it is in that very weakness that His power is made perfect.'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.