16 juli 2020

Doe je mee met m'n zomerklas?

Vrijdagavond kwamen R & Mari (de 4de 'M' in ons gezin:) nog even hier om te vertellen dat ze zich verloofd hadden! Ook al hebben ze nog maar een half jaar een relatie, we zagen dit al wel aankomen. Ik vind het zó leuk en ben zo dankbaar voor zo'n leuke, lieve (aanstaande) schoondochter erbij!


De meiden hier zijn helemaal dol enthousiast! In januari verloofde onze oudste zoon en nu R. Dat zou kunnen betekenen dat we volgend jaar 2 bruiloften hebben. Heb je dan 5 zusjes, dan hoef je zelf bijna niets meer aan je bruiloft te doen! 😄


Ze namen een heerlijke appeltaart mee om het te vieren. Hij was nog lekker warm.
De volgende dag ging ik maar gauw verder met het haken van de sprei voor Ha & Ma en had ik nog een stukje...mmm! Als deze sprei af is, ga ik gauw nieuwe wol bestellen voor de volgende...het patroon heb ik al!

Ondertussen wachtte ik op de uitslag van de corona-test. In de middag kwam het telefoontje dat het negatief was. Gelukkig, geen corona!


Zondag gingen we eindelijk na vier maanden weer naar de kerk. We zaten buiten, mochten daarom ook meezingen en het was zo fijn om 3 getuigenissen van jonge mensen te horen en te zien hoe iemand gedoopt werd.


Gisteren ging ik naar m'n vriendin. Niet naar haar huis, maar naar hun tuinhuisje. Ik ga er de komende anderhalve week de planten water geven en ik mag er heerlijk gaan genieten van de buitenlucht, de planten en de omgeving. Wat een heerlijk plekje. Kijk dit padje! Wat een schutkleur zeg, geweldig! Ik zal er nog wel heel wat foto's maken, die zien jullie vanzelf verschijnen.


Gisteren heb ik een heerlijk tomatensoepje gemaakt en hebben we buiten gegeten. De mannen waren wat later uit hun werk, maar gelukkig was er genoeg voor iedereen.


En dan nu, een uitnodiging voor jullie!
Doe je mee met m'n zomerklas?
Als je een Google-account hebt, kun je de app 'google classroom' downloaden.
Met deze link kom je in m'n klas en krijg je elke werkdag van de zomervakantie een citaat, een schilderij, een lied of een Bijbelgedeelte. Alle citaten komen uit 'Lijden in Gods hand' van Christa Rosier.

Als de link niet lukt kun je ook een lesgroep toevoegen en de volgende code gebruiken:
cvgecnx

Het lijkt ingewikkeld, maar echt, het is heel eenvoudig!
Ik zie er naar uit om je daar te ontmoeten!


Voor S nog een half dagje school en voor mij nog 6 uurtjes werken en dan is het zomervakantie! Hoe heerlijk is dat!
Ik ga proberen (niet beloven!:) elke dag een blogje te schrijven. Gewoon even een kort krabbeltje of een leuke foto of een mooi citaat.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.