29 juli 2020

Zulke dingen moeten gebeuren

Vandaag een dagje 'niks'!
Meiden gingen met een buurmeisje WII-en en verder nog spelen en lezen en kleuren en dat soort dingen. En ik heb veel gelezen. Alleen gaat de tijd zo véél sneller! Ik wilde ook nog gaan naaien en een nieuw haakpatroontje uitzoeken, maar daar is nog niks van gekomen en het is al kwart voor 4! Wel hier en daar wat met de was gedaan én we moesten om half 10 bij de dokter zijn om wratjes aan te stippen. Zulke dingen moeten gebeuren.


Wat ik ook deed is een stukje verder met de preek van C.S. Lewis: 'The weight of Glory'. M'n eerste blog hierover schreef ik zondag en kun je hier vinden en de volgende kun je zondag verwachten.
Ik bedacht verder nog dat het misschien mooi is om een aantal preken over de 'Glorie van God' te beluisteren en ook alle Bijbelteksten die hier iets over zeggen op te zoeken. Mijn gebed daarbij is dat het niet alleen mijn hoofd binnenkomt, maar vooral mijn hart!
Open the eyes of my heart Lord
I want to see You

De schepping verteld ervan, laat me een glimpje zien...Hier loop ik elke dag langs, ik vind ze zo mooi!

Nu gaan we eens even kijken wat we gaan eten, boodschappen doen en koken.
Heb een mooie avond!



2 opmerkingen:

Natasja zei

Jij ook een fijne avond!

Aritha Vermeulen zei

Zulke dagen zijn best fijn. Is het aanstippen gelukt!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.