23 juli 2020

Die moeten we wel weer even maken

Vanochtend gingen we gauw weer verder met 'de rok', dat kun je begrijpen. S. was erg blij met het resultaat.



Vooral dat extra lintje is natuurlijk ook wel erg leuk! Ik had nog wel gezegd, dat ze even alle losse draadjes netjes weg moest knippen. Maar te laat, buiten spelen was veel belangrijker!


Ik moet er wel een beetje om lachen...er zit niet echt model in en de naad was aan het einde van de dag verder gescheurd. Die moeten we wel weer even maken uiteraard.
Ik was zo druk met projectjes nr. 2, dat A. de lunch klaarmaakte. Een havermout/banaan cakemug. Eenvoudig en lekker! Google op Cakemug en je vindt van alles!


Deze ziet er misschien een beetje droog uit, maar was best lekker. We misten alleen de stukjes chocola, dat doen we de volgende keer dan maar weer 😋


Om 14.30 kwamen mijn ouders en hebben we in de tuin koffie gedronken, gekletst over alle mogelijke familie-eigenaardigheden (dat zijn er eigenlijk best wel veel...😬) en ze bleven ook gezellig eten.

Citaat

Liefhebben betekent sowieso kwetsbaar zijn.
Heb lief en je hart zal zeker gekweld worden 
en mogelijk zelfs gebroken.
C.S. Lewis











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.