25 juli 2020

Schattige Vrolijkerd

Vandaag stond er een dagje dierentuin en een bbq met de 'church-family' gepland.
Maar ja...wat een regen!
Gelukkig konden we nog een paar paraplu's vinden!


Regendruppels zijn zo mooi op bladeren!


Misschien vonden we dit nog wel het allerleukst om te zien. We konden er maar moeilijk weg komen.


Ze waren zo klein!


Zo schattig! Jammer dat ik er niet bij kon, dat gele eendje niet even kon pakken en dan met m'n wang langs zijn donzige, zachte vachtje...💛


Van de kleine, zachte eendjes naar de neushoorn, met z'n dikke, stugge huid.


Schreef ik 'neushoorn'? Gelukkig, ik zou gerust 'nijlpaard' schrijven, haal die twee steeds door elkaar 🙈.

Over de vissen kan ik me ook blijven verbazen! Al die vormen, motiefjes, kleuren... Zo creatief en fantastisch!


Ik weet niet of het kleine, gele eendje het wint van deze schattige vrolijkerd! Die zou je toch in een glazen badkuip in je huis willen hebben?!


Het was weer een leuk bezoekje!

's Middags kwamen we met onze homegroup en nog meer mensen bij elkaar in het park om te bbq-en. Het was heel gezellig en de kinderen konden er heerlijk spelen. En de volwassenen ook! We bleven er wel tot half 8 en hebben maar een paar druppels regen gehad. Aan het eind was het marhmellowtijd!


En dat was dan ons eerste weekje vakantie!



1 opmerking:

Aritha Vermeulen zei

Ik wil ook zo'n schattigerd in de badkuip.
Wat een gezellige dag weer.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.