20 juli 2020

Nee...Dank U Wel

Vandaag stond een schoonmaakdag gepland! Iedereen die thuis was mocht meedoen:) We zijn niet zover gekomen als ik eigenlijk wilde, maar ik was er tegen half 4 wel weer even klaar mee. Volgende week weer verder! Iedereen heeft haar best gedaan en het was nog best gezellig ook! En boven is het heerlijk opgeruimd en schoon en ook de was is helemaal weg gewerkt.


Een elke dag terugkerend iets is het uitlaten van Philip. Soms kom je weleens iets opmerkelijks tegen. Vandaag stond de was van het hotel buiten. Ik zal niet meer mopperen op mijn 2 kleine wasmandjes die vaak binnen no time weer vol zitten.
Allemaal beddengoed en handdoeken en washanden!


En deze viel me vorige week weer op. Opgehangen aan een voordeur.


Vandaag heb ik ook nog even verder gehaakt aan de sprei voor Ha & Ma. En nu is hij af! Ik heb 'm heel even op ons bed gelegd en ik vind het zó mooi en netjes staan! Ik dénk dat ik er ook een voor ons bed ga maken:) Maar toch echt eerst nog één voor het andere verloofde stel!

En nu... ga ik een uurtje banen zwemmen!
Tot morgen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.