14 juni 2020

Frisse(re) kijk op het leven

Zondagochtend 6.36... ik word net iets eerder wakker dan m'n wekker die ik om 6.40 had gezet. In mijn buik heb ik een klein beetje dat gevoel dat ik had als kind als ik wakker werd op de dag dat ik jarig was. Maar ik ben inmiddels al een 'oude' vrouw van 43, heb niet genoeg geslapen deze nacht en zou me graag nog een keer om willen draaien. Maar nee, nu niet, ik probeer vanmiddag nog wel even wat in te halen. Ik ga uit bed en roep m'n meiden. En al gauw zitten we op de fiets... En wat leuk, we zagen zelfs een konijntje op het fietspad bij de rand van het park. Niet iets wat je elke dag tegenkomt hier!


En daar waren we dan...inmiddels 8.00 uur


We waren helemaal alleen met ons vijven!


En lekker dat het was! Het water was niet zo koud en we hebben even heerlijk gezwommen en gespetterd en genoten.


Na een half uur gingen we weer terug. Het lijkt wel zomervakantie! Maar dit heb ik nog nooit in de zomervakantie gedaan! 


Thuis bakten we broodjes en hebben lekker ontbeten. En toen we daarmee klaar waren begon het toch te régenen!


Sorry de tuin zag er vanochtend niet zo netjes uit. Vanmiddag heb ik er wat aan gedaan.

Soms vind ik het best wel lastig om dingen anders te doen dan ik gewend ben... het voelt dan al gauw of ik uit mijn comfortzone stap. Vanochtend was er ook zo één. Ik ben het de laatste tijd wat meer aan het doen. Even anders dan anders...geeft je weer een frissere kijk op het leven.

Deze keer geen citaat. Ik zit in de tuin en al m'n boeken liggen binnen.
Dus laat ik jullie maar een filmpje zien van een neef in Zambia. Hij deelt een mooie les, waar jij misschien ook wel iets aan hebt.

















5 opmerkingen:

www.annderverhaal.nl zei

Wat leuk; die frisse duik en daarna ontbijten. Waar is het filmpje van de neef? Ik zie het niet.

Lieneke van Vuuren zei

Ja, beetje raar, blogger is veranderd en moet het nog even uitpluizen waarom het fimpje er jiet opstaat. Hier iig de link! (Even kopieren en plakken)

https://youtu.be/HngPKA1i1XM

Aritha zei

Video kan ik gewoon zien hoor. En wat een leuke, gezellige blog

Lieneke van Vuuren zei

Internetversie (onderaan blog) laat het filmpje idd wel zien. Mobiele versie niet.

David C Brown zei

Enterprising

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.