30 juli 2020

Misschien meer iets voor de herfst- en wintermaanden

Wat een mooie zomerdag vandaag. Ik moest mezelf er steeds aan herinneren dat het warm was, anders had ik de hele dag binnen gezeten. Even de badkamer schoonmaken, even nog wat teksten opzoeken,..


Maar uiteindelijk vanmiddag nog lekker in de tuin wat uurtjes gelezen! Ja, echt: uurtjes! Ik heb bedacht dat het eigenlijk best een nuttige tijdsbesteding is, al voelt dat niet altijd zo.
En toch heb ik 'm nog lang niet uit, morgen weer verder, ik verheug me er nu al op.



Na het lezen nog wat onkruid gewied en de vergeten wortels eruit gehaald. We hebben een kleine oogst van 3 wortels! S. was er heel blij mee en daar ging het om, want zij had gezaaid.

De basilicum groeit enorm! En ik vergeet het steeds maar om het te plukken als ik het kan gebruiken. Misschien denk ik er voortaan aau, nu ik er wat aandacht aan heb gegeven. Het ruikt en smaakt zo lekker, daar ligt het zeker niet aan.


Vanmiddag een nieuw recept uitgeprobeerd. Dat wilde ik deze vakantie ook veel doen, maar het komt er niet zoveel van. Misschien is dat iets meer voor de herfst- en wintermaanden.


Tijdens het koken, luisterde ik naar een album van Steve Green. Vooral dit nummer vond ik mooi, we zijn er allemaal naar onderweg!

I'm looking for the city with the true foundation
A home in the heavens not made by hands
It's Designer and Builder is the Lord of the ages
Who prepared it for me, before the world began


wat mooi was aan dat album is dat alle liederen gingen over de Glorie van God!

Vaak loop ik na het eten nog een rondje met Philip. Wat langer dan in de ochtend.
Vandaag vielen deze mooie gele bloemetje me op...


En dit leuke kleine witte dingetje vlindertje!


Wat wordt het alweer vroeger donker, voor 22.00 uur hebben we de lichtjes alweer aan.
Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.