16 augustus 2021

Wat een uitvinding die schoenen!

Een van de eerste activiteiten die op ons vakantielijstje kwam was het blote voetenpad. Zo vaak al iets van voorbij zien komen. S was helemaal blij: 'dit wil ik al zóó lang!'
Daar gingen we dan!


Eerlijk gezegd... had ik gedacht dat de ondergrond wel iets vriendelijker voor onze voeten zou zijn.


Het was zo opletten waar je liep, dat je bijna geen tijd had om om je heen te kijken. Toen ik dat deed zag ik hoe mooi het er was! Dit was het bos waar we al jaren naar op zoek zijn!



Het was ook afwisselend en zo liepen we ook nog langs de prachtige, paarse heide!


De meiden vonden het echt heerlijk! Eigenlijk zou je elke wandeling buiten op je blote voeten moeten kunnen lopen...


Het zand liep zo lekker zacht!



En de dennenappels waren zo groot!


We liepen niet allemaal op blote voeten. Dat was niet erg. Ik had m'n mobiel in de auto laten liggen en K kon nu mooi foto's maken voor m'n blog:)



Maar na 10 minuutjes ging z'n mobiel uit, hij was leeg.



Toen ging Mar verder met foto's maken.
Zo heb ik toch genoeg foto's!


Van de regen die soms viel hadden we niet zoveel last, we waren te druk met onze voeten. Toen we de route hadden gelopen zochten we een watertje waar we onze voeten schoon konden spoelen en onze schoenen weer aan konden doen.


Dat was eigenlijk wel weer heel erg lekker. Wat een uitvinding die schoenen, dankbaar voor, hoe leuk het ook is om op blote voeten te lopen.

Na een softijsje weer naar huis. Het was trouwens in Bergen op Zoom!
Vanavond een rustig avondje. S en H speelden nog lang buiten.
Ha kwam eten en we deden nog een paar keer 'Keer op Keer'.
Daarna m'n haakwerk weer opgepakt.
Ik heb de deken voor R & M niet afgekregen voor hun trouwen.
Nu probeer ik het voor de herfst.


En nu weer lekker slapen, wat ik heb ik daar een zin in!





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.