5 augustus 2021

Daar krijg ik in december spijt van

O jongens wat een bende! Maar daar later meer over.
Vanmiddag ging ik met A en S zwemmen. Het was best wel druk, dus ging ik op een gegeven moment lekker langs de kant zitten met een boek. Dat is iets wat ik 24 jaar lang niet kon doen, omdat er altijd wel iemand was zonder diploma. Ik heb best wel eens zitten lezen, maar dan was K er ook bij. Ik genoot ervan!


Vandaag liep ik twee keer bijna een uur met Philip. Het zijn echt stadse rondjes... niks geen prachtige natuurgebieden. Het is wel eens leuk om naar mensen te kijken. Er zat een groepje mannen buiten te eten, één gooide een stukje vlees naar Philip. Ik wed dat hij nooit meer een ander rondje wil lopen!


En dan nu de bende! We zijn de bovenste plank van onze kledingkast aan het leeghalen en uitzoeken. Daar ligt alle kerstversiering. Helemaal niet handig om dat in de zomer uit te zoeken. Grote kans dat ik daar in december spijt van krijg. Maar voor nu denk ik: Wat ik écht gezellig vind zijn kaarsen en kerstlichtjes. De rest (niet zo veel meer) mag weg!
Verder heeeel veel papieren/administratie. Dat zoekt K allemaal uit. We waren er om de beurt bezig.
En heeeel veel foto's. Die zoek ik uit. En dan kom ik toch wel leuke plaatjes tegen.
Mar haar eerste stapjes:)


Ha en R, kruipend over de vloer. Zo gek, nu allebei getrouwd!💓


En M met haar grote ogen!


Wat een heerlijke tijd was het, ook wel druk hoor en vermoeiend, laat ik eerlijk zijn.
Maar ik was gek op ze.
En nog steeds!
Jullie raden het natuurlijk al, dat schiet helemaal niet op met uitzoeken. Toch stopten we er allebei mee toen we het zat werden. Morgen weer een dag hopen we en dan gaan we weer verder!




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.