4 augustus 2021

Goed om te bedenken

 

Jaa, naar de Apenheul vandaag!
Het was vanochtend ineens even haasten. We waren niet op tijd uit bed gegaan en toen moest er nog van alles. Maar het is goed gekomen en we waren maar een paar minuten later dan we gereserveerd hadden.

Dit waren de eerste aapjes die we tegenkwamen.


En natuurlijk vond ik ze superleuk. Maar deze bloemen mochten er ook zijn met die mooie vlinders erop.

We wilden de voedershow niet missen, maar kwamen te laat. Gelukkig kregen we later op de dag nog een kans. We waren er op tijd bij, maar moesten daardoor wel even wachten. 

Het was best een leuke show, maar er was maar één Gorilla. De vrouwtjes vinden het maar niks als ze nat worden van de regen en er waren een paar druppeltjes gevallen.


Dit was de aap die het dichtsbij kwam. Hij klom bijna in de buggy van iemand. Hij heeft 'm in ieder geval lekker schoon gelikt.

Lekker in het zonnetje...

En deze vond ik wel heel grappig. Kijk die rechter nou zitten met z'n handjes op z'n knietjes!


En die middelste, met z'n armen om z'n benen.


En toen was het weer tijd om naar huis te gaan.


Ik vond het leuk, maar vroéger...echt nog leuker. Dan kwamen de apen altijd wel op je schouder zitten. Ik herinner me een foto van m'n tante met een flinke aap op haar nek, zo leuk! En nu moest je anderhalve meter afstand houden. Van de mensen en ja echt, ook van de apen! Niet dat die apen zich er iets van aantrokken, die liepen je soms bijna omver.

Net bracht ik S naar bed en hadden we het nog even over apen. Ik zei: 'God heeft dat allemaal bedácht he?! Zulke leuke dieren!' Ze zei: 'Dat doet me denken aan J (een tante:), we hadden het over kalkoenen en J zei heel random: 'Ik dénk dat God een grapje wilde maken toen Hij de kalkoen maakte!'
We moesten er samen nog om lachen en het is ook even goed (op z'n minst ook leuk) om dat te bedenken!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.