17 augustus 2021

Een beetje samen lezen


Een kaarsje aan vanmiddag.
Het was zo donker en grijs en nat buiten.
K. ging met S en H naar de bios.
Ik bleef thuis.
Heb nog een half uurtje geslapen,
en nog een uurtje gelezen
en nog een half uurtje gezongen.
Vooral het lied hierboven vond ik mooi.
(Die zie je alleen in internetversie, dus op je laptop ofzo)


Na het avondeten toch maar even wat langer naar buiten met de hond.
Het lijkt wel herfst.


Ik houd van de herfst!
Komt dat even goed uit 😃


Deze vakantie geniet ik heel erg van dit boek.
Ik leende het van een vriendin uit de kerk.



Zo ziet het er dan uit. Echt heel leuk vind ik dat. 
Zo kan ik een beetje samen met haar lezen en zien wat zij mooi vindt.


Het zijn allemaal korte hoofdstukjes met mooie lessen erin.
Soms moet ik wel een 'Engels Nederlands' vertaling erbij houden.

Verder kwamen er nog een paar leuke foto's voorbij in de fam.app, van vroeger.
Toen keken we nog wel eens een avondje dia's.
Nu heeft mijn zusje alle dia's ingescand.
We zijn van plan om een keer een avondje bij elkaar te komen
en dan gezellig die foto's te bekijken.
Mijn vader stuurde er alvast twee.
Op één 'sta' (lig) ik ook, dus die laat ik zien.
Met m'n broers.
Wat waren we toen nog jong!


Slaap lekker allemaal!
🙋
















2 opmerkingen:

Aritha V. zei

Die foto met jouw erop. Wat was jij schattig zeg.
Is het boek ook in het Nederlands te koop dan?

Lieneke van Vuuren zei

In het boek 'stilte in het hart' van Elisabeth Elliot staat een selectie van de verhalen die in dit Engelse boek staan. De Engelse versie is veel dikker. Ik gebruik m'n mobiel met 'Ned-Eng vertaling' erbij, als ik woorden of zinnen niet begrijp.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.