3 augustus 2021

Ik wist niet dat het zo makkelijk was

Zat ik met een bakje koffie op het tuintrapje, zag ik ineens iets roods tussen de bladeren van de frambozenstruik. Ik ging gauw kijken en zag toen onder de bladeren nog 2 nóg rijpere frambozen.


Ze zijn mooi en zo lekker!


Vandaag stond er op het programma: Pizza's maken en film kijken.
We deden de boodschappen en na nog een leuk bezoekje in de tuin van een Chinese zuster die we al heel lang niet gezien hadden, ging ik aan de slag.


Het is even wat werk met dat deeg enzo. Mar hielp mee met alles snijden.


Ik maakte twee plaatpizza's.
Ze waren heerlijk!
Echt een goed idee om eens te doen.
De bodem was ook zo Yumm!
En de saus was trouwens ook goed gelukt. 
Ik wist niet dat het zo makkelijk was.
We hebben zelf gekozen wat we lekker vonden om er op te doen.


L werkt in een ijswinkel en wist precies hoe je een milkshake moest maken. Ik vind het altijd een beetje spannend als ze in de keuken iets klaar maakt, omdat ze bijna altijd zelf maar een beetje verzint hoeveel ze van wat erin doet. 
Maar deze...
een 10!
👌 


M'n ouders kwamen na het eten gezellig koffie drinken. 
We deden 2 spelletjes 'Keer op Keer' met oma,
echt een leuk, voor ons vrij nieuw spel. 
Het zou dus wat later worden voor de film. 
Daarom mocht S vanmiddag een film uitzoeken.
De anderen kwamen dan vanavond wel aan de beurt.
Normaal doen we dat op Netflix, 
maar deze keer mocht ze er één van Pathé uitkiezen. 
Ze koos voor 'Mees Kees in de wolken'.

En wat de opruimactie betreft. Ik heb de meiden wat WII-spellen uit laten zoeken. We hebben een hele stapel, maar ze spelen altijd Mario Kart. Dat scheelt weer een beetje ruimte. Verder nog wat boeken uit de kast geplukt die ik toch niet meer ga lezen.

En nu...slapen!
🙋





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.