6 augustus 2021

Prachtige dieren

De auto moest een apk-keuring vandaag. Dat is altijd even een ding, ik wil er niet blijven wachten, maar moet dan lopend terug of.. zoals vandaag met m'n skeelers. Dat was nu goed te doen, het was mooi weer. Ik ging een beetje door het park langs de herten. Hier kwam ik zo vaak met de kids om de herten brood te geven. Elke keer vind ik het weer prachtige dieren.


's Middags kwam een vriendin lunchen. Ik maakte havermoutpannenkoekjes en had er van alles bij.
Hier vind je het recept.



We deden ook nog twee potjes 'Keer op Keer'. Ik denk dat dit spel Yathzee verdreven heeft...
's Middags ging ik de auto weer halen, op m'n skeelers. Maar dat viel tegen. Wat een harde wind. Ik ging een andere weg dan vanochtend, deze keer langs het water...


Dat ging dus gewoon niet zo snel. Het bleef gelukkig wel droog.


Tussendoor zijn we verder gegaan met opruimen. Nou, K vooral. Er kan heel veel weg, heerlijk! Morgen wil ik het wegbrengen.
Na het eten heb ik een uur met Philip gewandeld. Hij was zo moe, dat hij liggend uit zijn waterbak dronk.


Beetje suf dagje, niet echt bloggenswaardig. Dan moet ik altijd denken aan die tekst:

'Veracht de dag der kleine dingen niet!'

 

1 opmerking:

marijke zei

Helemaal geen suf blogje! Prachtige foto's en volgens mij was dit een fijne vakantiedag. Inderdaad, veracht de dag der kleine dingen niet.

Goede zondag toegewenst.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.