21 augustus 2021

En weer terug naar het spel!

Ooit gehoord van voetgolf? Ik tot gisteren nog niet. Tot vandaag ook nooit gedaan.
Het is hetzelfde als golven, maar dan moet je de bal in de hole schoppen. En dat valt nog niet zo heel erg mee kan ik jullie nu uit ervaring meedelen!
We reden naar het eiland van Maurik en moesten toen nog een stukje lopen. Daar bewonderden we eerst nog een mooie, groene sprinkhaan.


En toen begon het spel. De beurt was van jong naar oud. Daarna de bal die het verst weg lag. Maar dat vonden we allemaal niet zo handig, dus hielden we het 'van-jong-tot-oud' in stand.


Na hole 4 of 5 hoorden we ineens een geloei en zagen we koeien. S, H en ik lieten de bal voor wat het was en renden er naar toe. Leuk, ze staan in het water!


En weer terug naar het spel!


M was goed bezig, had ook de goede schoenen aan gedaan! Liep ik daar met m'n birkenstocks, geen moment aan gedacht dat je met 'voetgolf' beter andere schoenen aan kan doen.


Maar we hebben lol gehad met elkaar en dat is ook wat waard. We wilden daar eigenlijk ook nog een duik nemen, maar er was blauwalg, dus dat ging niet door. Eigenlijk wel beter, want we deden veel langer over het voetgolf dan de gemiddelde 1 a 2 uur die er voor stonden.
We gingen vanavond nog naar een verjaardag van m'n zwager en toen vroegen we ons af wie er eigenlijk gewonnen had. We hadden de scores niet eens opgeteld! En...nee nog steeds niet.

Ondertussen groeien er in de tuin de lekkerste tomaten!
Het ging even hard met de zon er zo af en toe bij.


Voor het avondeten maakte ik lekker rabarbermoes. Nou ja, ik vond het lekker. De meesten niet zo. L kwam pas 's avonds laat uit haar werk en dacht dat ze wel heel veel satésaus op haar bord had...🙈


Ik zal nog een paar leuke tekeningen van L laten zien, die ze gisteren en vandaag heeft gemaakt


Zijn ze niet schattig?!


En die foto's van vroeger, ze zijn echt leuk.
Neem deze foto.
Ik vind 'm geweldig.💓


En dat was dan zo'n beetje de laatste vakantiedag.
Voor K dan in ieder geval.
Voor de rest nog een week.
Maar die is alweer gevuld met allerlei afspraken.
Leuke afspraken trouwens ook.
Dus...
Ik ga gewoon nog even door met bloggen.
Dankjulliewel voor de reacties!!
Het is altijd leuk om te horen/lezen dat iemand er plezier in heeft dit allemaal te lezen.



 

1 opmerking:

Yvonne zei

Inderdaad héle mooie tekeningen. L heeft talent❣️

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.