23 augustus 2021

Tijd om schoon te maken


Wat zal ik over deze dag vertellen? Het is een beetje stil, want we zijn maar met z'n viertjes. Vanmiddag heb ik de huiskamer schoongemaakt en de ramen gezeemd, na al dat opruimen vind ik dat het nu tijd is geworden om schoon te maken! Tijdens het poetsen luisterde ik naar deze podcast:

                       

Twee jaar lang zat de Amerikaan Andrew Brunson opgesloten in een Turkse cel in verband met zijn missionaire activiteiten in Turkije. Brunson had gehoopt kracht, vrede en blijdschap te ervaren temidden van de verdrukking, zoals hij dat ook vaak had gehoord van andere vervolgde christenen. Brunson ervaart God echter niet in de gevangenis. Het maakt hem wanhopig en op sommige momenten zelfs suïcidaal. In deze podcast spreekt Richard Groenenboom met SDOK-collega Arco van Doleweerd aan de hand van gespreksfragmenten waarin Brunson zelf aan het woord komt. Ze spreken met name over de vraag hoe je kunt blijven geloven als God stil blijft.

Die wil ik jullie vandaag aanraden!
En daar laat ik het voor nu bij, want morgen is het weer vroeg dag. Ik heb om 9.00 uur een afspraak.
🙋



1 opmerking:

marijke zei

Dankjewel voor de podcast tip, ik ben morgen overdag vrij en hoop dit te gaan luisteren.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.