11 augustus 2021

Dagje Zeeland

Gisterochtend maakte ik even een gezellig plekje om te lezen en te schrijven. Het stond vol met van alles en nog wat, dus dat werd eens tijd. Ik ben er blij mee!


Om een uur of 3 vertrokken we richting Zeeland, naar m'n broer en schoonzus. Ze wonen daar zo heerlijk buiten. Onderweg is het al genieten van onder andere de koeien.


En eenmaal daar ging het genieten de hele dag door!
En verrassing, mijn ouders waren er ook, supergezellig!!


We hebben veel gepraat,
veel gelachen,
net niet gehuild.


Er lopen twee kleine hondjes heen en weer te rennen. Ze heten Paco en Joy, maar S heeft ze nieuwe namen gegeven: D.J. en Snoef ofzoiets.
Dit is Joy (Snoef)


Dit is (D.J.) Paco


We hebben het deze keer makkelijk gehouden en hebben eten besteld. We waren er een beetje laat mee, 1 restaurant bleek dicht te zijn en het werd een béétje chaotisch toen we er probeerden achter te komen wie wat wilde. M heeft uiteindelijk alles netjes opgeschreven en besteld, dat hadden we nét even nodig!


Waar eten was, was Paco en hij wist precies bij wie hij moest zijn.


En zo was het ook met ons achterneefje, M & M waren onafscheidelijk! 💓
 

S mocht E eten geven, dat vond ze maar wat leuk!
Wie, S of E?
Allebei natuurlijk!


Na het eten maakten we een boswandeling. 
Ik kreeg ineens een hondenriem in m'n hand geduwd, 
want ja, een paard!


Philip zou allang de sloot in gesprongen zijn, maar deze zijn daar niet zo van.


Het was zulk lekker weer.


We kwamen voorbij 'Bos van de Toekomst' Wat ik ervan begreep is dat je er een gedenkboom kunt planten voor een geliefde die overleden is. Bij elke boom stond een bordje. We zijn er (aan) voorbij gelopen.


We kwamen nog langs een vlotje, Paco twijfelde even, maar waagde toen toch de sprong zoals je hier kunt zien.


Ik kon nog mooi een zonnestraal opvangen tussen de bomen door.


Ik kan niet zo goed kiezen.
Welke is nou mooier?


Na de wandeling, dronken we koffie en praatten we nog meer. En toen zongen we nog een paar mooie liederen, zoals 'God of the mountains' Ik kende hem niet. Nu wel.


Later kwam er ook een gitaar bij, daar mocht ik op spelen.
Zo gezellig!


En toen moesten we écht, écht naar huis!
S zat als eerste in de auto...


Haha, betrapt!

Moe en voldaan besloot ik thuis dat m'n blog maar even moest wachten tot de volgende dag.

Oja, en ik neusde nog even in de boekenkast daar en nam drie boekjes mee om te lezen:)
1. 'Sieraad voor As' van Zac Poonen
2. 'Bij U schuil ik' van C.H. Spurgeon
3. 'De roos en de lelie' van C.H. Spurgeon

Misschien citeer ik er nog eens uit.


 

1 opmerking:

marijke zei

Lijkt me een heel fijne dag zo met je familie. En ik heb weer genoten van de foto's!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.