20 december 2022

20 december 2022

Dat moest echt even, een rondje rennen! Soms zit ik veel te veel in mijn hoofd. En dat nu ik juist deze maand niet zoveel na wilde denken... Doe ik het toch weer. Van een afstandje waren de lichtjes van de SS-boot aan. 

Toen ik er naar toe gerend was, waren ze uit. Te licht geworden.

Onderweg kwam ik nog wel een paar leuke lichtjes tegen.

En twee dames die een rondje liepen met de hond.


En nog een hardloop-ster


Het was echt een grijze, regenachtige ochtend. Eigenlijk inmiddels al een dag. Deze zwanen vrolijken de boel weer een beetje op. Ik moest wel opletten dat de waterbus er niet aan kwam, die rijdt hier het water in.


En nu ben ik fijn binnen en zit ik met een bak thee achter de laptop. Ik heb net de wc schoongepoetst en de vloer gedweild, de afwas gedaan...
Maar dit dan?
L krijgt een telefoontje en ze loopt ermee de deur uit en laat het zo achter.
Op zich wel normaal toch?
Heb nu toch het idee dat ie nog iets schever staat.
Dan ga ik me daar geen zorgen maken!


Kijk, dit ziet er alweer beter en gezelliger uit!


Tot slot nog iets wat al jaren lag te wachten en wat M. gisteren voor me kon doen. Een filmpje maken bij een lied wat ik ooit schreef en zong. Ze heeft echt mooie plaatjes uitgekozen, ze kent me een beetje 😊. Ik schreef het naar aanleiding van de laatste verzen van Hebreeën 11.


Al eerder schreef ik dit lied, die laat ik dan ook nog maar een keer horen.


Veel luisterplezier!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.