6 december 2022

6 december 2022

'Gaan we een taart bakken? Ik wil een róde taart bakken!'
Een rode taart?!
Daar had ik even niet op gerekend.
En zo werden het cakejes.
Dat vond ze ook erg lekker!


Gisterenochtend maakte ik een 6 kilometerlange wandeling met Philip. Ik liep de Erasmusbrug over en ging toen aan de overkant weer terug. Ik houd van het uitzicht. Zelfs als het een grijze dag is.


Er is altijd wel wat te zien.


En aan de overkant weer terug.


Het leven op het water is een heel andere wereld.


Philip sjokt gezellig voor me uit.


Ik keek ook even om me heen in plaats van alleen maar naar het water. Toen zag ik een mooi kunstwerk op een gebouw.


Even inzoomen


Kunst kan best mooi zijn.
 

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuke foto's weer. Mooi beeld van de moeder met kind.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.