3 december 2022

3 december 2022

Een paar weken geleden had ik al iets ingepland voor vandaag. Ik zou samen met S gaan schaatsen. Ze kan daar zo van genieten om samen iets te doen. En ik ook! Soms ben ik zo verbaasd als ik naar haar kijk... onze jongste!! Ik was blij dat deze dag al gepland stond, er is altijd wel weer van alles te doen op zaterdag. Het ging niet gelijk heel soepel:)


We waren niet de enige op de schaatsbaan...


Gisterenavond vierden we Ma van Ha d'r 27ste verjaardag! Dan ben ik ook alweer zo verbaasd... Verbaasd en trots!

Vandaag ga ik jullie trakteren op een recept van de lekkerste speculaas. Hier staat hij nu in de oven, morgen zal ik er een foto van maken.

450 gr. bloem
225 gr. donkere basterdsuiker
350 gr. roomboter
1 zakje bakmeel
2 1/2 el speculaaskruiden

Alles kneden en in een vorm doen
(ik gebruik altijd een vierkante bakvorm
voor mooie vierkante of rechthoekige stukkenjes).

30 min. ovenstand 180 graden.
 

     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.