7 december 2022

7 december 2022

Vandaag laat ik foto's zien van de wandeling die ik vanochtend maakte. Deze keer nam ik een stukje van het park. Het was zo verrassend prachtig, ik genoot ervan! Tussen de foto's door schrijf ik over wat andere dingen.


M, wil je me helpen om iets te verzinnen met kerst?

Je ziet het niet zo goed, maar er glinsterden allemaal druppeltjes aan de takken.

M: 'Jaa! Dit is leuk! Kerst vieren op een manier van een andere cultuur!
In Japan bestellen ze massaal bij de KFC!
Merii Kurisumasu!
(Vrolijk kerstfeest in Japans)
En in Venezuela gaan ze rolschaatsen/skeeleren. De meeste wegen in Caracas, de hoofdstad, worden daar autovrij gemaakt, zodat ze op rolschaatsen naar de mis kunnen...'


'Ik bedoel eigenlijk meer voor het eten.'


M: 'Ik wil even helemaal niet aan eten denken, ik ben misselijk!'


Dat wordt dus nog even verder verzinnen. Het hoeft helemaal niet zo bijzonder te zijn voor mij, maar om alvast te weten wat het wordt geeft weer wat rust, de rest komt vanzelf wel.


Het was echt een mooie wandeling! Kijk die nevel! Ik ga wandelen met die hond nog leuk vinden! Uit het park zag ik weer een kunstwerk op een muur.
(die kfc is misschien nog niet zo'n gek idee)


Weer even inzoomen. Als je in de metro zit en je rijdt er langs kun je het heel goed zien denk ik.


Bijzonder he? Er zijn er heel veel in Rotterdam.

Ik wil je tot slot nog dit mooie lied laten horen.



1 opmerking:

Anoniem zei

Wat leuk dat je nu bijna dagelijks blogt! Wat een prachtig lied van Sela. Wat hebben we het nodig dat Jezus dagelijks opnieuw in ons hart wordt geboren.

Voor wat betreft het kerstdiner, ons gezin hoort bij de 80% van de Nederlanders die gourmet met Kerst :-) Heel gemakkelijk en heel gezellig

groeten van Marijke

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.