19 december 2022

19 december 2022

 Hebben jullie ook zo genoten van het winterse weer? Bij mij kan het beter eigenlijk. Ja, tijdens de wandelingen met Philip langs het water was mooi en lekker, maar naar de echt winterse tafereeltjes was ik niet op zoek gegaan. Tot gistermiddag 15.45. Ik zat op de bank en dacht, hoe kan dat nou?! Ik heb helemaal geen zin om naar buiten te gaan, geen zin om te schaatsen! Toch heb ik H en Mar toen meegenomen. Ik wist dat het gezin waar S was ook naar het ijs zou gaan en we gingen maar eens kijken. En ja hoor, daar waren ze!



Om de beurt op mijn schaatsen hebben ze toen een rondje gereden.


Na een uur drong de kou een beetje te ver naar binnen en gingen we weer naar huis .Zelf heb ik niet geschaatst. We waren ook de enige en op de andere plekken waar je zou kunnen schaatsen had ik ook niemand gezien. Nu zag dit ijs er wel uit alsof er al flink op geschaatst was, maar ik vond het toch een beetje gek. En ik had nog steeds niet zoveel zin, misschien omdat ik pas nog geschaatst heb op de ijsbaan. Maar ik genoot wel van S en H en Mar die wel schaatsten! En zo heb ik toch nog een paar winterse plaatjes. Wie weet hoelang het nu weer duurt.


Vandaag is het 30 jaar geleden dat K en ik verkering kregen.
💘
Van mij mogen er nog minstens 30 jaar bij!
Daar zou ik zo voor tekenen.
Maar dat doe je natuurlijk niet echt.


1 opmerking:

www.annderverhaal.nl zei

Gefeliciteerd met jullie 30 jaar als paar. Ik wens jullie zo minstens nog 30 erbij. Schaatsen durf ik niet meer maar leuke foto's.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.