1 december 2022

1 december 2022

In december wil ik alles graag anders doen dan anders. Vorige jaren nam ik een pauze van verschillende activiteiten. Dat was fijn, zo was er meer ruimte voor andere dingen. Dat ga ik dit jaar niet doen. Al het sinterklaasgebeuren hebben we al achter de rug, dus daar zijn we niet meer druk mee.
Deze maand ga ik proberen niet zoveel na te denken.
Beetje gek misschien, maar wel lekker voor mijn hoofd.
Vanochtend wandelde ik een uur met Philip langs het water. Ik voelde de kou, hoorde de geluiden en zag de boten.


De zon kwam een beetje door.


En ik zag iets wat ik nog nooit gezien heb. Een diamant!


Toen ik thuis kwam maakte ik warme chocolademelk. Voor één keertje!

'Mam, wilt u die écht voor kerst afhebben?'
'uhm...ja, ik denk het wel'
'Dan hebt u nog 24 dagen, succes!!'


Ik weet ook niet of het gaat lukken, maar het is echt leuk om mee bezig te zijn en ondertussen een mooie podcast te luisteren.


Om af te sluiten
Ik vond een mooi gedichtje:

Fatherlike he tends and spares us
Well our feeble frame he knows
In his hand he gently bears us
Rescues us from all our foes
H. F. Lyte, 1834

(Vaderlijk zorgt hij voor ons en spaart ons.
Ons zwakke gestel kent hij zo goed.
In zijn hand draagt ​​hij ons zachtjes
En redt ons van al onze vijanden)

Dat is mooi om advent mee te beginnen!

Dit zijn ook momenten waarop ik niet zoveel denk!
❤❤❤



 

2 opmerkingen:

Zeeuwse mama zei

O wat een goed voornemen, voor deze maand, en zo herkenbaar. Dat vele nadenken, overdenken, veel 'in je hoofd' zitten. Dan word ik soms zo moe van mezelf ;-)

Mooie foto met je kleindochter! Zo'n slapend kleintje tegen je aan maakt je vanuit binnen rustig he, heerlijk.

Lieneke van Vuuren zei

Dat moe worden van jezelf, dát is het precies!:))
Ja, heerlijk zo'n klein meisje dicht bij me...

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.