13 december 2022

13 december 2022

De dag begon zo mooi toen ik de gordijnen open deed. Door de verbouwing afgelopen jaar, is in onze slaapkamer de verwarming nog niet aangesloten. Daardoor waren er prachtige kunstwerkjes op het raam verschenen vannacht.


Ik kreeg er maar geen genoeg van


Zien jullie het hart?


Zien jullie het kruis?


❤ Ja, heel mooi! ❤

Ik ging oppassen vandaag, er was er één aan het uitzieken, dus bleef ik wat langer. Het is lang geleden dat ik zoveel spelletjes heb gespeeld. Maar we begonnen met twee leuke puzzels. Daarna hebben we gedamd, menserger-je-niet gespeeld, twee varianten van domino, 2 x 6 potjes Beverbende. Het was echt gezellig!


Gisteren zou ik iets maken en dat is gelukt. Ik wilde het eigenlijk op drie plankjes schilderen, maar die kon ik zo gauw niet vinden... Ik heb ook eigenlijk niet eens gezocht.


Met dit soort bezigheden lukt het ook best wel om niet al te diep na te denken.


1 opmerking:

Aritha V. zei

Ik vind die ijsbloemen zo mooi. Bedankt voor het delen. Wij hebben ze niet.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.