5 augustus 2020

Veel plezier in het huishouden

Die meiden van me, zo leuk als ze me spontaan gaan helpen met van alles en nog wat! Dat is veel leuker en gezelliger dan je verplicht houden aan een rooster. Afdrogen, was ophangen, was afhalen, de mega-frambozenplant snoeien...ik hoop dat m'n dochters (en zoons😄) later veel plezier in het huishouden zullen hebben, het fijn en leuk vinden om een gezellig thuis van hun huisje te maken.


Ik heb vandaag een héle grote berg was weggewerkt, vooral vouwen en strijken. Ik probeerde naar een preek te luisteren, maar dat lukte me niet, een andere podcast lukte ook niet. Ik lees ook niet zo veel als vorige weken. Dat komt wel weer een keer.

Vandaag was S aan de beurt voor de master-chef. Nou, ze wist precies wat er zéker niet moest ontbreken: kippenpootjes! Wat vindt ze die lekker! We maakten er friet en zelfgemaakte appelmoes bij en een salade. Oja, en een heerlijk champignonsoepje vooraf!


Hier zijn nog twee foto's van mooie gebouwen van Mar d'r vakantie. Zulke gebouwen vind ik mooi.



Ik ben vergeten te vragen wat voor gebouw dit was...misschien weet jij het wel!

Vanavond kregen we sushi! Zomaar onverwachts. 
Het gaat er hier wel in.
Zelf houd ik er niet zo van.


23.00 uur al? Ik schrik ervan, ga gauw slapen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.