3 augustus 2020

De meesten verstoppen zich altijd

Beetje gek om door te gaan met bloggen als iemand die je lief is, is overleden.
Alles wat doorgaat is raar en gek.
Op de meest onverwachte momenten voel je je zó verdrietig.
Je bent duidelijk kwetsbaarder.
Ik denk dat het goed voor me is om dit te doen.
Wat doet meeleven dan goed, zo dankbaar voor iedereen die daar blijk van heeft gegeven!
💕

Vandaag kon ik in bed blijven liggen tot ik wakker werd. K ging er uit om een rondje met Philip te doen. Zo heerlijk is dat. Niet dat ik heel laat uit bed ging, maar ik kon rustig aan alles doen.
We wilden eigenlijk gaan bowlen, maar of de bowlingbaan was dicht of ze hadden het niet op de tijd die we wilden. Misschien later in de vakantie.

Heel blij ben ik met m'n nieuwe vensterbank, die stond al een poosje op m'n verlanglijstje. Ik zeg 'nieuwe', maar het is geen nieuwe, ik had er aan deze kant van de kamer helemaal geen. Sinds twee jaar heb ik een nieuw verworven liefde voor planten en er komen er steeds maar meer. Daarom ben ik er zo blij mee:)


We besloten vandaag ook te beginnen met de 'Master-Chef'. Jaren geleden deden we dat een keer toen we op vakantie waren. Dat was voor herhaling vatbaar. M. is er mee begonnen en maakte een hartig taartje en een heerlijke salade. Ze zette supersnel een maaltijd op tafel, en het was superlekker!


Tijdens ons rondje Philip na het eten zag S een slak uit z'n huisje. De meeste slakken verstoppen zich altijd. Nu kon ik mooi even een foto maken.


Genoeg voor vandaag!
Tot morgen!



1 opmerking:

Aritha Vermeulen zei

Leuk, dat Master-Cheffen! Ziet er zo lekker uit. Compliment voor haar. Ik keek eigenlijk meer naar de je plantjes dan naar de vensterbank. Beide mooi. En wat een leuk bloempotje zie ik. Die eerste, de gele.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.