6 augustus 2020

Bijna iedereen vond ze lekker!

Een heel groot deel van de dag was ik alleen. Ik heb wat opgeruimd en schoongemaakt en de tijd genomen om wat te lezen. Uiteindelijk lukte het me wel. In een van de boeken (Eet meer Energie) kwam ik dit recept tegen: Radijsje uit de oven. Ik was verrast hoe snel ze op waren, bijna iedereen vond ze lekker. Die probeer ik te onthouden. Radijs vind ik vaak een soort van te pittig en hard, maar deze waren zacht en hadden niet zo'n scherpe smaak.
Terwijl ik dit blogje schrijf, bak ik nog even wat muffins voor morgen. Ik vond ze op m'n favoriete receptensite: Laura's bakery
Ik maak twee verschillende: één met appel en kaneel en één met blauwe bessen.
Ik weet niet hoe mensen dat altijd zo mooi op de foto krijgen...het ziet er soms toch gewoon niet echt heel smakelijk uit. Met dit filtertje gaat het nog een beetje. 


Vandaag ging K. met de meiden zwemmen en morgen ga ik! En we gaan nog iets anders leuks doen:)
Ik hoop dat jullie niet teveel last van de warmte hadden en zullen hebben de komende dagen!
Even lekker met je voeten in een emmer met koud water is al heerlijk om af te koelen, gewoon doen!



1 opmerking:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.