22 augustus 2020

Iets met regelmaat, ritme...

Wat zijn kringloopwinkels toch leuk! Gisteren ging ik met R & M naar verschillenden. Ik zocht een mooie/leuke pot voor de plantjes die ik kreeg. En ik vond 'm! Ik denk dat iemand 'm zelf geschilderd heeft, met die eendjes, ik vond 'm gelijk heel leuk! En het staat ook nog zo gezellig!


En ik kon gister ook weer hardlopen. Dit vind ik zo'n leuk weggetje. Je kunt er ook voor kiezen om 'boven' te lopen, maar hier is het net even mooier en rustiger.


Gisteravond haalde ik A van haar logeeradresje op en ik bleef er wat langer hangen. Ik heb m'n blogje maar even overgeslagen. Was er eigenlijk ook niet zo voor in de stemming.
Vanavond liepen K en ik samen een rondje door het park. We kwamen langs deze treurwilgen en het kraakte toch daar bovenin...


Even verderop lag een afgebroken tak. Ik denk dat ze ook onder de droogte lijden. Dat de schepping zucht en kreunt werd zo wel hoor- en zichtbaar.


Helemaal samen waren we niet, want Philip ging wel mee. Hij pakt elke gelegenheid om even het water in te gaan. Hij huppelde zo blij om ons heen, daar word ik zelf ook blij van.


We doen dit niet zo vaak, omdat we het niet fijn vinden de kids alleen thuis te laten, maar wat is het soms goed om ook gewoon met je eigen man te praten:) Hoewel we ook heel goed gewoon maar stil kunnen zijn in elkaars gezelschap.
De lucht was zó mooi, ik bleef vanzelf maar steeds naar boven kijken!


We kwamen langs een paar appelbomen, de appels zijn al rijp! Er lagen er ook al op de grond. Ik heb geen idee van wie ze zijn. Misschien voor voorbijgangers...


Bij de parkeerplaats is een echt hondenstrandje. Toen we daar weer waren, hebben we Philip nog even een paar keer de bal laten halen in het water. Die bal had hij gevonden!


En toen kwamen we thuis en zaten er een paar op de bank en er waren er drie spelletjes aan het doen. Het zag er zo gezellig uit! Er stond ook een hele pot koffie klaar.
De week is weer voorbij. Nog 1 weekje en de vakantie is voorbij. K vroeg me of ik er naar uit keek. En ja, ik vind het wel weer fijn als alles weer (een beetje) gewoon gaat. Heb ook zin om weer te werken, dat doet me ook altijd goed op de een of andere manier. Iets met regelmaat, ritme...
 

1 opmerking:

Aritha Vermeulen zei

Dank! Heerlijk blogje weer.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.