4 augustus 2020

Gelukkig vonden we elkaar

He slakje! Jij ook weer hier vanochtend?! Fijne dag vandaag hoor!


Wat is er toch veel moois en niet eens zo heel ver weg! We maakten een heerlijke wandeling bij de Rottemeren.


Het is zo mooi groen allemaal en er was veel water waar Philip steeds een duik in kon nemen om af te koelen.


Allemaal pluisjes op een hoopje


We hadden alleen deze drie gezellige dames bij ons. Grappig vind ik dat, al die verschillende kleuren haar.


We liepen langs het water en zagen heel wat bootjes


En zoveel wolkjes in de lucht


We waren vlakbij 16hoven, dus er vlogen aardig wat vliegtuigjes laag over.


Een zwerm vogels, dat 'zoef'-geluid is altijd zo grappig


We zagen ook veel molens. Echt Holland.


En vanavond ging ik nog even naar Amsterdam, om Mar op te halen op Schiphol. Ik weet niet waarom ik het wilde doen, want ik wist ook gelijk al dat het niet eenvoudig zou zijn. Dat klopte helemaal. We stonden uiteindelijk op dezelfde locatie, die we gedeeld hadden, maar dan met twee verdiepingen ertussen! Gelukkig had ik L bij me en hebben we elkaar gevonden en is ze weer veilig en gezellig bij ons thuis! 💗



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.