7 augustus 2020

Eerst door de sluis

Bijna wel de hele dag, we hadden echt vakantie!
Maar dan moesten we eerst door de sluis, leuk om dat eens van deze kant te zien!
De muffins die ik gisteren maakte waren heerlijk! We hebben enorm genoten!
 Net na vijven kwamen we thuis. Even gedoucht en vanavond zijn we met R & M uit eten geweest, nog voor hun verloving. We kletsten en aten en dronken, we zaten heerlijk buiten, het was niet meer zo benauwd...ik had er zo de hele nacht wel kunnen blijven zitten.

Nee hoor, we waren ong. om kwart voor 11 thuis. Ik ga nog even een poging wagen om mijn dorst te lessen en dan lekker slapen!

Ps. Er gaat iets mis met m'n lettertype en ik krijg het niet gefixt...morgen beter!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.