12 juli 2023

Treurig!

Gisteren kwam mijn bestelling binnen. Een mooi glazen ophangplaatje, waar je bv droogbloemen tussen kunt doen. Ik had nog wat droogbloemen in een dik boek van Jonathan Edwards verstopt zitten en die haalde ik tevoorschijn.


Ik had dit ideetje gezien in het filmpje hieronder. Ik kijk het wel vaker. Het idee van een perzikentaart had ik ook uit een eerder filmpje gehaald. En dat is ook de reden waarom ik het kijk. Om leuke ideetjes op te doen van iemand die een héle andere levensstijl heeft dan ik. De details vind ik vaak ook mooi en de natuur. Jullie hoeven het niet te kijken en ook is het niet verplicht om het ook leuk te vinden. Ik doe het er gewoon bij voor de fun.


Uiteindelijk is dit het geworden.


Ja... je ziet het goed. Treurig he? Het glas viel! Er is een nieuwe onderweg. Vanochtend zag S een potje met gedroogde, mooi gekleurde rozenblaadjes op m'n kastje staan. Die kan ik er natuurlijk ook tussen doen. Dat ga ik met de nieuwe proberen!
Ik heb ondertussen ook wat bloemetjes in de tuin geplukt en in het boek gestopt.


En zo ziet het iets grotere plaatje eruit.
Als ik het nou heel leuk ga vinden koop ik een nog grotere. Of ik hang er nog meer op.


Leuk om mee bezig te zijn!
Wat heb jij voor het laatst eens uitgeprobeerd?


Van 6 juli - 6 augustus elke dag een blogje!




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.