17 juli 2023

Dan mag dat gewoon!

Vandaag gingen we op reis. Op reis naar het Afrikamuseum!
Een van de dingen die we zagen was deze kar. Eerst van een afstandje, later toch ook maar even van dichtbij bekeken. En dat was de moeite waard.


Want aan de voorkant stond:
'The Lord Can Do Everything'
De Heer kan alles!


En op de achterkant stond:
'Glory be to God!'
Glorie aan God.

Wat deze teksten precies met een kar vol met jerrycans te maken hebben is me ontgaan. Maar hé, we waren in Afrika! Dan mag dat gewoon!


Dit was wel het leukste wat we zagen. Helaas konden we er niet in.


Traditionele drummer:


Na het museum haalden we S op, die was in het 'Beloofde Land'. Terwijl we op haar wachtten keek ik even bij deze mini-struisvogel.


Met haar 2 eieren, die ze zomaar in een plas laat liggen!


En toen reden we door naar onze eindbestemming, ons vakantiehuisje.
Beetje gek om zonder K op pad te zijn. Maar gelukkig stuurt hij af en toe foto's van onze slaapkamer...


Kan ik weer rustig slapen...

Ik ben m'n laptop vergeten mee te nemen en nu schrijf ik een blogje met m'n tablet. Ik weet nog niet of ik dat elke dag ga volhouden. En ik krijg ook niet alles netjes in het midden. Maar hé, we zijn op vakantie, dan mag dat gewoon!

Van 6 juli - 6 augustus elke dag een blogje!










1 opmerking:

marijke zei

Wat een leuke dag uit zeg!

Geniet van jullie vakantie, al zal het anders zijn nu K thuis is. Snap dat het lastig is op je tablet te bloggen, al is het resultaat wel heel goed. Gewoon doen zoals het jou uitkomt.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.