19 juli 2023

Geen oog voor bloemen en bijtjes

Vandaag kregen we visite van het thuisfront (en nu heb ik m'n laptop👌). We maakten een mooie wandeling in Loenen en gingen kijken naar de hoogste waterval van Nederland. Zo te zien konden we hem vanuit de lucht verwachten zo hoog!

Jammer dat A er niet bij was! Dan had ik mooi even al mijn (schoon/pleeg)dochters op een rijtje. Ook m'n kleindochtertje staat er niet op. Maar toch een hele leuke foto!!


Aan het begin van de route kwamen we dit bordje tegen. En terwijl ik dit blogje typ, begrijp ik eindelijk wat er mee bedoeld wordt.


Het wees natuurlijk naar dit Hindoestaanse of Boedhistische retraiteoord. S wilde wel even aan de bel trekken, maar ik zei: doe dat maar niet.


We hadden allemaal onze lunch meegenomen.
En drie paraplu's!


Sorry voor iedereen die het geweldig vind, maar de waterval vonden we een beetje tegenvallen. Misschien had ik te hoge verwachten (iets uit de lucht).


Dat geeft niet. We hadden het gezellig met elkaar en het is maar één keer écht heel hard gaan regenen.


Na de bui zag en rook het bos er weer heerlijk groen en fris uit!


En de zon begon weer te schijnen.


We liepen langs een spoor


En we zagen mooie bloemen


We waren nu eigenlijk al wel weer terug bij het begin, maar op de heenweg had ik nog geen oog voor de bloemen.


En ook geen oog voor de bijtjes.


En van L moest en zou ik naar de plukbloemen kijken.


Zo wil ze haar tuin later!


Waarom zou je achter een hek blijven staan als je er ook overheen kunt klimmen?


Terug bij ons huisje 💕


En natuurlijk was Simba ook van de partij.


K niet. Hij had andere dingen te doen...


Ik zag hier zó tegenop. Dit is onze slaapkamer! Daarom hadden we het zo afgesproken. Ik zou op vakantie gaan en hij zou klussen. Geen ideale situatie, maar het is wat het is. Ik gaf M en L voordat ze naar huis gingen een knuffel die ze aan K moesten geven.

En...vanochtend zag ik twee eekhoorntjes!!!
Gisteren zei ik tegen Mar: ik hoop zó dat we eekhoorntjes zien in deze vakantie.
Ik had m'n mobiel niet meegenomen, dus geen foto's, maar ik genoot!

Oke, ik doe 'm er toch nog even bij. Een paar gingen ook nog even bowlen hier in het park.



Van 6 juli - 6 augustus elke dag een blogje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.