14 juli 2023

Heerlijk het leven aan het ontdekken

Wij doken vanmiddag even de stad in. Mar zette ons af bij de centrale bibliotheek. We gingen voor een R'dampas en kwamen daarna bij de Markthal terecht. We liepen er helemaal doorheen en snoven heel veel heerlijke etensgeuren op.

Deze twee hadden er wel lol in om overal te staan kijken en uiteindelijk met een hongerige maag naar buiten te gaan om te kijken of we daar ook iets te eten konden vinden.

Dat is gelukt, lekker bij de Mc Donalds het begin van de vakantie gevierd! Dat is lang geleden. Het was gelijk ook even een vuurproef voor mijn ingewanden. Ik kan nog steeds bijna niet geloven dat ik gewoon alles kan eten zonder pijnaanvallen te krijgen. Het was lekker en ik heb nergens last van gehad.

Toen moesten er nog twee een bikini. En dan moet je weleens wachten tot de ander klaar is met passen.
Leuke foto he?! Onze jongste, heerlijk het leven aan het ontdekken en aan het genieten van vriendschappen. Maar ook gewoon nog maar 11 jaar.

Gisteren kwam het nieuwe glasplaatje. Ik heb er de rozenblaadjes ingedaan. Dat ging nog niet zo makkelijk, omdat ze van onderen steeds weggeduwd werden als ik 'm dicht wilde doen. Maar zo is het best leuk. En af en toe eens bedenken wat ik er de volgende keer in ga doen. Die andere heb ik ook gehouden, die hangt nu aan de andere kant.


K zei: 'Heb je het geel van de zonnebloemen al gezien?'
Dat had ik niet, dus gauw even kijken.
En ja hoor:


Het is zo mooi, die blaadjes die langzaam steeds verder open gaan, prachtig!


Tot slot, een filmpje, gemaakt vanaf de plek waar ik zit. Ineens een oorverdovend lawaai... Zie je Philip komen kijken wat er aan de hand is? Beetje late reactie wel.


En nu naar bed!
🙋

Van 6 juli - 6 augustus elke dag een blogje!





1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een blog weer Lien. Fijn om weer elke dag iets van je te lezen. Die glazen lijstjes vind je ook regelmatig in de kringloop. Daar kun je je verzameling ook nog uitbreiden. 😉

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.