15 juli 2023

Pinterest en blogjes

 Vanochtend dacht ik en zei ik het ook:
Ik denk dat ik weer helemaal hersteld ben.


Nou, de rest van de dag voelde ik me vreselijk moe. Zonder te weten waarom.


Dus vandaag maar wat leuke Pinterestplaatjes en ideetjes. Als je op de plaatjes klikt, kom je op Pinterest en kun je ook pinnen.


Misschien ga ik dit nog weleens stiekem proberen bij S d'r broek.


En omdat ik zelf vandaag niet zoveel inspiratie heb, ga ik een paar blogjes delen die ik van de week gelezen heb en die echt leuk zijn!

Allereerst, de blog van 'Gewoon, lekker thuis!' Deze vrouw blogt elke week over een kringloopbezoekje. Ook over andere dingen, maar ik deel hier alleen over de kringloop.
De tweede blog vind je hier
Het leuke is dat ze zichzelf €2, geeft om te mogen besteden. Verrassend hoe leuk ze daarin slaagt!

Een andere blog die ik nog niet zo lang volg is van mevr. H te B. Ze blogt op dit moment niet heel vaak, omdat ze chemo en bestralingen krijgt. In dit blogje gunt ze zichzelf een cadeautje.
Je vindt haar blog hier

En Aritha heeft een leuke blog geschreven met een zomervakantiechallenge.

En van dezelfde schrijfster vind ik de blog 'Kostbaar' erg mooi. Daar vind je genoeg om nog even door te lezen.
Deze blog vind je hier

Nog één Pinnetje dan...


Van 6 juli - 6 augustus elke dag een blogje!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.