11 juli 2023

Hoe langer ik kijk hoe meer ik er zie

Gisteren kwam R even langs en kon ik weer even heerlijk met m'n kleindochter knuffelen. Drie weken heeft ze ons niet gezien en dat was wel weer even wennen voor d'r. Maar nu weet ze denk ik wel weer dat ik oma ben. En Simba was ook mee.


Kijk nou toch hoe die zonnebloemen de lucht in zijn geschoten! Nu alleen de bloemen nog.


En de eerste vijgen hangen aan de boom. Ik vind ze prachtig! Hoe langer ik kijk hoe meer ik er zie.


Veel herrie in de straat gisteren en vandaag. K vertelde me wat ze aan het doen zijn, maar ik ben het vergeten...


Vandaag ben ik voor het eerst weer wat actiever. Ik heb een klein rondje met Philip gelopen en heb 's middags boodschappen gedaan. M ging mee om de tassen te sjouwen.
En tussendoor haak ik verder en verder en verder...


Vermaken jullie je nog een beetje?

Van 6 juli - 6 augustus elke dag een blogje

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.