28 december 2021

Tas met brood en knakworstjes

Hup naar  buiten jullie wij!
Mijn besluit stond vast, vandaag zouden we naar het strand gaan. Dus wij de auto in. En de héle weg naar het strand regende het en moest ik m'n ruitenwissers steeds sneller zetten.
Het regende nog steeds toen we uit de auto stapte.

Je zou het zo misschien niet zeggen, maar toch hadden we er allemaal zin in!

En het was mooi

En het werd steeds mooier, het werd droog, de wolken dreven weg en de zon kwam tevoorschijn.

'
Logeetje vond een mooie slak, het lijkt wel een schelp.



De duinen zijn eigenlijk het leukst, daar kun je lekker in klimmen en vanaf springen.

Niet dat ik dat deed hoor:)
Er stond wel een flinke wind

Het lijkt wel zomer!

En toen gingen we weer naar de auto.

Daar stond de tas nog in met brood en knakworstjes


Het was gezellig, heerlijk om de wind en de zon in je gezicht te voelen.

De rest van de dag hadden we nog wat afspraken staan hier en daar. Ik was eigenlijk van plan wat behang te gaan trekken boven, maar daar is het niet van gekomen. Later deze week misschien.
Nu eerst maar eens koffie zetten!

Pinterest

🙋

3 opmerkingen:

Aritha V. zei

Klinkt heel gezellig. Dat warmhoudplaatje, werkt dat op batterijen ofzo?

Lieneke van Vuuren zei

Nee, er zit een gasflesje in! Heel handig en knus!

marijke zei

Heerlijke foto's!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.