29 december 2021

Dit fijne kookboek

Vandaag geen tijd om naar buiten te gaan, alleen voor de boodschappen. Hoewel, Philip komt eind van de middag weer thuis en dan kan ik 'm wel even na het eten uitlaten! Ik heb wel de hele middag in de keuken gestaan. En daar ben ik voor nú erg blij mee. Ha & Ma en R & M komen vanmiddag nog voor S d'r verjaardag. Ze eten gezellig mee en ik wilde alles al klaar hebben, zodat ik niet meer in de keuken hoef te staan. En dat is gelukt! En dat is bijzonder voor mij, want daar ben ik nooit zo goed in:)


Ik maakte tomatensoep, het moest op deze foto nog fijn gemaakt worden. Dat is inmiddels ook gedaan. Volgens mij is het een lekker soepje.


En de lekkerste lasagne ooit!


Allebei de recepten komen uit dit fijne kookboek:


Hebben jullie een favoriet kookboek?

Vanochtend heb ik even rustig na zitten denken over december. Wat ik geleerd, gezien, gehoord en geluisterd heb. Dat zal ik morgen of overmorgen delen.

2 opmerkingen:

Aritha V. zei

Ik heb een heel oud kookboek. Die vind ik de leukste. Het is een rood Margriet kookboek uit 1953;

Gezellig zoals je het beschrijft. Het ziet er heerlijk uit.

Heleen zei

Ik gebruik nooit kookboeken meer, maar wel recepten die ik zoek op Internet.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.