21 december 2021

Dikke pret

Winter vandaag!
De kortste dag, nu wordt het alweer steeds langer licht!
Vandaag waren m'n oppaskindjes er weer en waren we vanochtend lekker veel buiten. Eerst op het plein voor ons huis, toen op het plein van S d'r school en toen deden we de boodschappen voor de tosti's, dat hadden we vorige week al bedacht, dat we die zouden eten.

Vanmiddag verder fijn binnen geknutseld en gespeeld. Bv dit mannaspel, 1 iemand is in de gang, de anderen wijzen één 'manna'tje' aan en degene die in de gang staat mocht er elke keer 1 pakken tot hij/zij de manna pakte die was aangewezen. Natuurlijk dikke pret toen A al bij de tweede het aangewezen manna'tje pakte!


Weken geleden kocht ik al wat kerstknutsels bij de Action. Een leuke raamhanger die ze konden schilderen. Dat was gezellig om te doen. Toen ze naar huis gingen vergat ik ze alleen mee te geven. Maar gauw nog even langsbrengen deze week.


En buiten was het zo mooi vanochtend!



Het was weer zo'n mooie ochtend ook! Mijn moeder appte ook een foto. De zon kwam op, schitterend!


En daar eindig ik vandaag mee!

Ik schrijf deze blog op m'n mobiel en dat is niet zo fijn. K had de laptop nodig voor een vergadering...die kunnen best lang duren, daar ga ik niet op wachten.

Slaap lekker en tot morgen!🙋‍♀️


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.